Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 8

Osman:Anne ben giytmek istemiyom
Cemile:Yavrummm Osman'ımmmmmmm
Ali:Hadi Osman gitmemiz lazım
(Ali Osman'ın elinden tutar arabaya doğru Cemile'den uzaklaşırlar.O sırada elinde baltayla Mete koşarak gelir)
Mete:Durrr! Ali Kaptan!
(Ali durur döner karşısında elinde balta Mete'yi görür Şaşkın korkulu gözlerle bakar)
Osman:Ağğğbiiiiiiiii!
Mete:Osman'ı alıp öyle kolayca gidebileceğini mi sandın?
Ali:Tabii Annenle bir anlaşma yaptık
Mete:Okudum Anlaşma manlaşma yok Unutacaksın onu
Ali:Unutmazsam?
Mete:Unutmazsan ben de okuduğum Zagor hikayelerini hatırlar gözümde Barbar Conan'ı canlandırır Baltalı katil diye tarihe geçebilirim
Ali:Sen mi yapacaksın bunları?
Mete:Evet ben yapacam beğenemedin mi?
Ali:Elbette beğenmedim at elinden onu
Mete:Atmam Ali kaptan! Osman'ı bırak defol git!
Ali:Biz annenle bir anlaşma yaptık ve ben buradan Osman'la gidicem
Mete:Hayır dedim sana bırak Osman'ı
Ali:Bırakmıyorum Hadi yürü Osman gidiyoruz
(Mete koşarak Ali'nin önünü keser)
Mete:Sana bırak dedim
Ali:Çekil yolumdan
Mete:Sana bırak dedimmm
(Elindeki baltayı kaldırır)
Cemile:Yapma oğlum Mete
Mete:Sen karışma anne! Sana bırak dedim
Ali:Bırakmazsam?
Mete:Sa-na bırrak de-dimmmm
Ali:Naparsın ha naparsın? Öldürecek misin beni?
Mete:Öldürürüm
Ali:Yapar mısın cidden?
Mete:Yaparım Ali kaptan Ömründe bir karıncayı bile incitmeyen ben acımam ailem için seni öldürürüm
Ali içses:Anammm öldürmekle kalmaz parçalara bile ayırır bu beni Bıraksam iyi olacak Zaten Caroline de istemiyo
Mete:Bırak Osssman'ınnnnn eliniiiiiiii
Ali:Tamam sakin ol bıraktım
Mete:Osman anneye koş
Osman:Anneeeeeeeeeeeeee
(Cemile kollarını açar Osman'ı kucaklar)
Cemile:Gel oğlum
Mete:Anne siz eve gidin
Cemile:Olmaz sen gelmeden olmaz
Mete:Anne gidin dedim Bizim biraz konuşmamız lazım
Cemile:Olmaz Mete sen gelemezsen gitmeyiz
Osman:Sen gelymezsenn giytmeyizzz ağğğbiiiiiiiii
Mete:Bu sefer olmadı Ali kaptan Bir daha karşıma çıkarsan Seni kimse kurtaramaz
Ali içses:Yürü git Baltalı ilah Zagor seni
Ali:Cemile daha bitmedi söz verdin sözzzzz
Mete:Bırak anne şunu geberteyim
Cemile:Yürü oğlum uyma sen ona...






Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
Bu hafta içimden komik şeyler yazmak gelemedi.
Çünkü dizi bile olsa küçük bir çocuğun bu hale gelmesine çok üzüldüm.


BüyüklerGülsün

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |