Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 6 =)

Ali:Naptın sen Mete?
Mete:Sen bizi yaktın ben de eviiii Hihahahahaaaaaa
Berrin:Anne içeriden ışıklar geliyo Ne oluyo öyle evde?
Cemile:Eyvah ev yanıyo galiba
Hasefe:Gidiyooo evladımmmmm yanıyoooooo
Polis:Telaş etmeyin şimdi arkadaşlar telsiz anonsuyla itfaiyeyi çağırır söndürürler
Cemile:Memur bey ev yanıyo ev Siz telaşa gerek yok diyorsunuz
Polis:Merkez kartal merkez Ali'nin evi merkez bir itfaiye gönderin tam merkez
Aylin:Anne babamı öldürmüş olabilir mi?
Cemile:Olabilir de olmayabilir de
Hasefe:Eyvahlar olsunnn! Oğlummm evladımmmmm Mete'mmmmmmm gettilerrrrrrrr
Osman:Anneeee abimmmm napıyo oyadaaaa?
Cemile:Abin babanla oyun oynuyo evde
Osman:Gözünü patlaytsın onunnn
Polis:İtfaiye yola çıkmış geliyor hanım efendi
Cemile:Aman gelsinler de girsinler çıkarsınlar şu iki deliyi
(İtfaiye sireni:Naaaaniiiii naaaaaaniiiiiiiiii naaaaaniiiiiiiiiiiii)
İtfaiye eri:Hani nerde yangın?
Cemile:İşte şurda bakın camdan alevler görünüyo
İtfaiye eri:Aaa evet yangın var Açın şu "Yangın Var" kantosunu da işe başlayalım
İtfaiye eri2:Açtımmm açtımmmmm "Yangınnnn vaaarrrr yangınnn vaarrrr ben yanıyorummmm Yetişinnnnn aaaa dostlarrrrr..."
İtfaiye eri:Foşşşşş foşşşşşşş...Dışardan şu tutmakla olmayacak Camı kırıp içeri girmemiz lazım
İtfaiye eri2:Evet kırmak lazım Ben camı kırıyorum Sen de üstüme su tut yanmayayım
İtfaiye eri:Tutuyorummm foşşşş foşşşşşşş Girdin mi?
İtfaiye eri2:Girdim girdim genç bir çocuk bir adamın üstüne tünemiş adamı yumrukluyo
Cemile:Mete o...Meteeeeeee babanıııı iyice benzet ama öldürmee oğlummmmmmm
İtfaiye eri:Tamam hanfendi sessiz olalım lütfen engel olmayın
İtfaiye eri2:Napcaz itfaiye eri? Su tutayım mı şunlara?
İtfaiye eri:Tutt tutttt ıslat iyice
İtfaiye eri2:Foşşşşşş foşşşşşşşşşşşşşş
Mete:Neyyyy ulannnn alayınızııııı döverimmm ulannnn!
Ali:İtfaiye eri kardeş hayatımı kurtardınnnnn evet ıslandım üşüyorum ama dayaktan ve yanmaktan kurtuldum sayende
İtfaiye eri2:Sorun değil işimiz bizim
Ali Mete'ye parmak sallayarak:Seninle sonra görüşecezzz
Mete:Görüşelim Nerede? Saat kaçta? Bu sefer tam yakacam seni
Ali:Polisss beeyynnnnn polisss beynnnnnnn Mete bana ne diyoooo tehdit ediyooooo
Polis:Tehdit ediyor musun?
Mete:Evet ediyorum
Polis:Götürürüz seni merkeze
Mete:Götürün
Polis:Alın şu münasebetsizi merkeze
Ali:Dinaaa dinaaaa dinaaaaaa Mete giderrrrr merkezeeeee gösterirlerrr herkeseeeeee
Mete:Lan şerefsiz göstericem ben seni herkese
Cemile:Oğlum sakin ol
Mete:Olamam anne bu şerefsiz sessizlikten anlamaz
Ali:Carolineeee Carolineeeeee Carolineeeeeee
Caroline:Burda olmak var Ali
Ali:Gel sevgilim öpeyim bi ateş bastı
Caroline:Öp beni
Cemile:Tühhh rezil herif sokak ortasında
Hasefe:Benim senin gibi oğlum yokkkk yoookkkkkkkk!
Ali:Hmmmm kız sen sarımsak mı yedin?
Caroline:Mantı yemek ben Çok sevmek Türk mantı
Ali:İyi iyi
Ali iç ses:Lan Hollanda'lı karı alayım dedim bu da Türk mantısı sever çıktı Nedir bu kör talihim bu da sarımsak sever çıktı
Caroline:Öp hadi Aliiiiii
Ali:Yok sağol bu kadar kafi Polis bey siz işlemleri yapın artık
Polis:Ne işlemi be! Yürüyün karakola hepiniz ifade vereceksiniz...










Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |