Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 7 =)

Ali:Cemile şikayetimi geri alabilirim ama bir şartla
Cemile:Neymiş o şart?
Ali: Osman'ı bana vereceksin!
Cemile:Ne dedin?
Ali:Osman benimle yaşayacak!
Cemile iç ses: Osman'ı vericem diyeyim Mete'yi kurtarayım sonra onun gibi artık bu iş bitti der Osman'ı alırım
Ali:Evet ,Cemile ne diyorsun?
Cemile:Bana biraz zaman ver 10 dakika düşüneyim
Ali:Tamam Memur beyy memur beyyy
Polis:Buyrun Ali bey
Ali:Cemile Mete'yi ikna etmeye çalışacak biraz bekleyelim
Polis:Tamam tamamm
Polis iç ses:Hay sizin beklemenize deee size deee Ne len bu oyun mu oynuyoz burada?
Cemile:Aliiii
Ali:Geliyooommmm
Cemile:Düşündüm taşındım tamam kabul ediyorum Git şikayetini geri al
Ali:Tamam yani Osman'ı veriyorsun
Cemile:Evet verdim gitti Babası değil misin? Benden iyi bakarsın
Ali:Memur beyyynnn memur beeyyynnnn Şikayetimi geri alıyom gidebilirsiniz
Polis:Emin misiniz?
Ali:Evet eminim
Polis:Son kararınız mı?
Ali:Evet son kararım
Polis:İsterseniz telefon joker hakkınızı kullanabilirsiniz
Ali::Gerek yok Eminim ve son kararırım
Polis:Yemin et
Ali:Valla billa
Polis:Kararından dönen ne olsun
Ali:Ne mi olsun? Şey olsun
Polis:Ney olsun?
Ali:Şey olsun işte RTÜK var söyleyemiyom
Polis:Haaa anladımmm anladımm Tamam o zaman biz gidelim
Ali:Tamam gidebilirsiniz
Polis:Gidiyoz bak
Ali:Tamam gidin
.....Polisler arabalara biner gider.....
Ali:Cemile şikayetimi geri aldığıma göre artık Osman'ı alabilirim
Cemile:Nah alırsın! Adliyeyi hatırla adi herif! Artık iş bitti Şimdi s.ktir git!
Ali: Neeyyyyyynn! Beni kandırmak ha! Beni beni Ali'ni
Cemile:Evet kandırdım işte! Kandırdımmmm Sen de beni kandırmıştın
Ali:Nolamazzzzz Cemile sen böyle olamazsın sen iyi karaktersin
Cemile:Oldum bile sıçarım ben böyle işin içine Hep sen mi kandırcan biraz da ben kandırayım bakalım
Ali:Ühüüüü! Ühüüüüüüü! Cemile kandırdıı beniiiiiiiiii
Cemile:Defol git adi herif Şimdi biraz da sen ağla!...









Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |