Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 5 =)

Ali:Cemile,artık bu iş bitti
Cemile:Evet bitti
Ali:Boşandığımıza göre...
Cemile:Eeee...
Ali:Boşaltın evimi artık Caroline ile ben yaşayacağız orada
Cemile:Neeeyyyyy?
Ali:Çıkın evimden dedim
Caroline:Çıkmak siz evden çabuk
Cemile:Bana bakın Caroline denen bu karıyı doğrar seni de şişe dizerim şerefsiz herif! Sen kimi kimin evinden kovuyon
Caroline:Ev Ali'nin olmak benim olmak biz seni kovmak Ohhh ohhh nispet!
Ali:Ha ha haayyy! Doğrarmışşşşşş Şişeeee dizermişşşşşşş Hadi hadi boşadım seniii kandırdımmm seniiii Nanikkkk nanikkkkkkkk!
Cemile:Görürsün sen Çıkmıyoruz hadi sıkıysa gel kendin çıkar bakalım Var mı sen de o kıç?
Ali:Var tabii bakkk! Hem gelicem hem çıkarcammm hadi bakalım
Cemile:Gel gel çıkarmaya gel de ben de canını çıkarayım O taş kalbine döner bıçağı bi saplıcam fışşş fışşşşş kanlar fışkırcak böööyle RTÜK uyarı bile verecek!
Ali:Benim pis kanımla ekranı kirletme Cemile!
Caroline:Ne demek pis kan? Senin kan neden pisss?
Ali:Caroline salak mısın nesin be! Kanım temiz benim tertemiz kanım Lafın gelişi öyle
Caroline:Laf nereye geliyor Ben hiçbir şey anlamamak
Cemile:Sen zaten bişi anlasaydın bu şerefsiz adi herifin sana da bir gün böyle yapacağını anlardın
Ali:Hiçte bile ben Caroline'e böyle bir şey yapmam bi kere taş gibi karı be!
Caroline:Ben taş gibi olmak taşşş
Cemile:Haaa haaa haayyyy! Sen taş gibiysen ben kaya gibi dağ gibi miyim be!
Ali:Hadi hadi Cemile sen kartladın piliç dururken kart tavuğu ne yapayım ben
Cemile:Tamam işte ben de piliçtim tavuk oldum Bu karı da öyle olacak!
Ali:Karıştırma şimdi olursa olur sanane
Caroline:Hem her daim piliç olmak Hollanda pilici olmak
Cemile:Ha haa haayyy! Hollanda ineği olmayasın sen! Memeler falan! :)))
Caroline:Aliii bak bana ne demek!
Ali:Deme ama öyle Cemile
Cemile:Derim işte! İneeekkk Carolineeeee! İneeekkk Carolineeeee! İneeekkk Carolineeeee!
Caroline:Yaaaaaaa demesinnnnn!
Ali:Cemile deme diyorum sana
Cemile:Dicem işteeee! İneeekkk Carolineeeee! İneeekkk Carolineeeee! İneeekkk Carolineeeee! İneeekkk Carolineeeee!
Caroline:Yaaaaaaaaaaaaa pis kadın!
Ali:Cemile sussana!
Cemile:Bir şartla evden çıkmam ve bir daha sizi görmek istemiyorum
Ali:Tamam tamam gidiyoruz Ne halin varsa gör! Yeter ki sus!
Caroline:Sussssss
Cemile:Tamam sustum! Sizin gibi pisliklerle uğraşacak halim yok! S.ktirin gidin!
Ali:Tamam tamam gidiyoruz sakin ol! Caroline sevgilim geçti tamam!
Caroline:Demesinnn demesinnnn!
Ali:Tamam demiyor
Cemile iç ses:Şunun sevdiği kadına bak! Türk kadını öyle mi? İşte Türk kadını! İşte taş gibi kadın!







Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |