Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 4 =)

Ahmet:Berrin'i kaçırdılar
Ayten:Evet kaçırdılar Berrin'i
Cemile:Berrin'i mi kaçırdılar?
Aylin:Ne,Berrin'i mi kaçırdılar?
Mete:Berrin'i mi kaçırdılar?
Hasefe:Salak mısınız nesiniz? Kaçırdılar diyorlar işte! Asıl soru Berrin'i kim kaçırdı?
Ahmet:Resul ve adamları kaçırdı Ama merak etmeyin asıl istedikleri benim ben gitcem Berrin gelcek
Cemile:İyi o zaman Hadi sen git hemen git biran önce git hatta acele git gitttt ulannn gittttt
Ayten:Biz de onun için geldik aslında ben Ahmet'in gitmesini istemiyom Ahmet'in yerineee Mete gitsin istiyorum
Mete:Neden ben gidiyormuşum Osman gitsin!
Cemile:Oğlum 5 yaşındaki çocuk gider mi? Ahmet gitse daha iyi ama madem ki Ayten Ahmet'in gitmesini istemiyo o zaman başka bir erkeğin gitmesi gerek o da sen oluyon
Mete:Banane ya aklımda İnci varken benden hayır gelmez Hem ben mandolin mi çalcam adamlara?
Aylin:O zaman bakkaldan arayalım babam gitsin
Cemile:Kim dedin kim? Baban mı? O Berrin için tırnağını bile kıpırdatmaz kızım
Osman:Amma uzaytınız ha ben didiyommm
Hasefe:O mu gidecek bu mu gidecek konuşacağımıza hep beraber gidelim bence
Ahmet:İyi fikir ben önden giderken siz arkadan dolaşıp 3 puan alırsınız
Ayten:Bence de öyle yapalım
Cemile:Evet en doğrusu bu
Mete:Bi gidelim kırarım ben onların ağzını burnunu Üzmediler inşallah Berrin'i bi üzdülerse çekecekleri var elimden
Aylin:Kaçırdılar diyolar sen üzmediler inşallah diyon üzmüşlerdir kesin
Cemile:Bence de üzmüşlerdir ama söz ver Mete kimseyi dövmek yok Bi iki yumruk atabilirsin ama dövmek yok Hayır bi gün birisi elinde kalacak diye çok korkuyom sonra uğraş dur mahkeme,avukat,...
Mete:Tamam tamam dövmeyiz o kadar
Hasefe:Hadi hazırlananın da gidelim
Aylin:Anne ben şu bıçağı alcam
Cemile:O bıçağı ben alcam kızım sen diğerini al
Mete:Nasıl ama döner bıçağım
Osman:Dışınnn dışınnnnn kötü aydamlayın hepsini vuycammm
Ahmet içses:Berrin bayağı zeki bi kız ama ailesi tam tımarhanelik
Ayten içses:Tamamdır hepsi gaza geldi Ahmet'i kurtardım demektir
Mete:Anneee ayakkabı boyası nerede? Savaş makyajı yapcam
Osman:Ben de istiyommm ben de istiyoommmm
Aylin:Benim başım kel mi? Ben de istiyom
Hasefe:Oğlum benim de göz altlarıma sür bakalım kırışıklıklar gözükmesin
Mete:Hey Allah'ım ya! Hey Allah'ım ya! Ben ne derdimdeyim o ne derdinde
Osman:Süyyy hadiii süyyyyyy Obama gibiy yap beni
Mete:Oğlum yaşadığımız devirde Obama yok Kennedy var o da beyaz
Osman:Yaaa ama televizyonda göydümmm
Mete:Tamam işte şimdi televizyon da yok zaten Radyo dinliyon hani masuscuktan
Osman:Doyyuuu taymamm şimdi anlaydımmm Şimdi Obama vay Kennedy yok o zaman da Kennedy var Obama yok
Mete:Aferin len! Hemen öğreniyon!
Cemile:Hadi hadi çabuk olun Berrin bunalıma girecek! Adamlardan biri "I want to play a game" derse yandı kızcağız
Mete:Doğru be! 1 dakika süre veriyo namusuz
Osman:O ney? Bu keki böyle kabaytan ne? Beyyini kim kaçıydı?
Aylin:Osman şimdi gitcez Berrin'i kurtarcaz kek eve dönünce Tamam mı?
Osman:Taymammmmm
Aylin içses:Dönebilirsek tabii...







Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |