Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 2 =)

Caroline:Aliiiii,Aliiiiiiii,Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Ali:Ne bağırıyon be? Sağır mı var burda?
Caroline:Ama sevgilim ıhhh ıhhhhh deyip yere düşünce sana bir şey oldu zannettim ben
Ali:Bana bir b.k olmaz.Şaka yaptım.
Caroline:Nasıl şaka?
Ali:Şaka işte.Bakalım beni seviyon mu sevmiyon mu? Denedim seni.
Caroline:Beni denemek sen
(Ali'nin suratına bir tokat yapıştırır)
Ali:Neee bana ha! Bana! Bana vuracak kadın anasının karnından doğmadı daha!
Caroline:Benim işte o kadın! Doğmak ben anamın karnı!
Ali:Salak kadın!
(Caroline'nin suratına bir tokat atar)
Caroline:Neee bana ha! Bana! Bana vuracak adam anasının karnından doğmadı daha!
Ali:Benim işte o adam! Bak doğmuşum ki burdayım!
Caroline:Ben annemin evine gidiyom.
Ali:İyi be! Nereye istersen oraya git!
Caroline:Annemin evini istiyom ona gitcem.
Ali:Tamam git ben haftaya gelirim seni almaya
Caroline:Hayırrrrrrrr gelmeeeeeeeeeee istemiyom seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ali:İstersin istersin fındık da alcam gelirken
Caroline:Hayır alma istemiyom
Ali:Alcam alcam Aganigiii naganigiiiiiiii yapcaz
Caroline:Hayır işte hayır hayır hayır
Ali:He he he ben biliyom o hayırları cilvelenme kız
Caroline:(Dudak bükerek cilveli cilveli) Hayır işteee hayırrr hayırrrrr
Ali:Kızım avukat ilen Cemile bekliyo şimdi sırası mı?
Caroline:Sırasıııı sırasııııııııı
Ali:Hey Allahım! Neydi günahımmmm!
Caroline:Gel hadi yanımaaaa
Ali:Tamammm tamammmmm
Cemile:Avukat bey Ali'ye bir şey mi oldu acaba?
Avukat:Nerden bileyim Cemile hanım sizin kocanız benim kocam değil ki
Cemile:Doğru benim kocam
(Cemile iç ses:Sanki ben ne b.k yediğini biliyom da o gavur karısıyla birliktedir şimdi yemiştir fındıkları ceviz kırıyordur)
Caroline:Kır cevizimi
Ali:Tamam dur kırıyom
Cemile:Ben bilmez miyim onu? Ne fındık yiyen ceviz kırandır oooo
Avukat:Bir şey mi dediniz?
Cemile:Yooo öyle kendi kendime
(Avukat iç ses:Deli herhalde zaten bütün deliler de beni bulur)
Mübaşir:Cemileeeeeeeeeee Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii geliyo musunuz? Gelmiyor musunuz? Hakimin canı sıkıldı
Cemile:Eyvahhh! İster misin hakim davayı 1 ay sonraya ertelesin?
Avukat:Yapamazlar onu henüz Türkiye o kadar kalabalık değil davalar hızlı sonuçlanıyo 50 sene sonra çok yavaş olacağına dair bilimsel çalışmalar var.
(Cemile iç ses:Aman yesinler bilimselliğini)
Ali:Ceviz de amma sert ha!
Caroline:Hadi kır da yiyeyim.
Ali:Tamam işte sonunda kırdım.İllaki ceviz kırılacak yani.Pudingini cevizsiz yiyemiyon.
Caroline:Napayım Ali puding cevizsiz çok kötü oluyo.
Ali:İyi hadi ben kaçtım şu işi halledip geliyorum.
Caroline:Hadi bekletme çabuk gel.
Ali:Tamam tamam...



Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |