Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Gelecek Hafta Alternatif Senaryo =)

Cemile:Adi şerefsiz herif benim evimde ha benim evimde!
Ali: Nerden senin evin oluyo be! Burası benim de evim!
Caroline: Hiçte bile burası benim evim nah bu kadar bıçağı sana sokmadı ki bana soktu.
Cemile: Defolun gidin evimdennn! Nerde benim otomatik bıçak atarım?
Ali: Şifonyerin çekmecesinde
Caroline: Salak herif niye söylüyon? Bizi bıçak manyağı yapcak şimdi.
Ali: Salak sensin hepsini değiştirdim kör bıçak hepsi
Caroline: Vay uyanık sevgilim benim
Cemile: Şahadet getirin lan ikinizi de temizlicem
Ali: Ben getireyim de Caroline hristiyan o getiremez
Caroline:Evet ben getiremem
Cemile:O zaman sen getirme Ali getirsin
Ali:Ne getircem?
Cemile:Şahadet ulan şahadetttttttt!
Ali:Haaa şahadet tamam getireyim Eşhedü dü dü...
Cemile:Ne dü dü dü sü? Doğru düzgün getir şunu
Ali:Baskı altında getiremiyom Cemile biraz şarap alabilir miyim?
Cemile:İyi be al gerizekalı herif! Zaten neyi getirebildin ki bugüne kadar?
Caroline:Beni getirdi Hollanda'dan geldim ben.
Ali:Hey Allah'ım napcam ben şimdi?
Cemile:Şahadet getircen! Getir ulan!
Ali:Eşhedü dü dü ennn laaaaa...
Caroline:Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü en ne muhammeden abdühü ve resulhü diycen
Ali:Aaa Caroline müslüman oldun
Cemile:Müslüman oldun Caroline
Caroline:Evet oldum di mi? Adım ne olacak şimdi?
Ali:Cemile olsun adın
Cemile:Cemile olamaz Cemile benim
Ali:O zaman Ceyda olsun
Caroline:Sevmedim Cezmiye olsun.
Ali:O ne biçim isim be! Ben Cemile'yi içinde erkek adı var diye terk ettim.Seni de ederim bak!
Caroline:Tamam tamam terk etme! Ceyda olsun!
Ali:Ha şöyle!
Cemile:O zaman bana gitmek düşer.Çocuklarımın yanına gidiyom ben! Eğer bir daha karşıma çıkarsanız ikinizi de bıçaklarım bak!
Ali:Tamam tamam çıkmayız Hollanda'ya gidicez biz.Oraya yerleşcez.Hollanda ineğini çok sevdiğimden Ceyda'yı sevdim zaten.Yoksa elin gavuruyla ne işim var benim.
Cemile:Gerçekten bundan dolayı mı sevdin onu?
Ali:Tabii ne sandın?
Cemile:Benn,bennn,bennnn...



Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |