Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 13 =)

(Ali Cemile'ye tecavüz ettikten sonra evinin yolunu tutar.Yolda yürürken kendi kendine...)
Ali:Seni başkalarına yar etmem dedim Etmedim işte etmedim Cemile
(Cemile evde perişan halde yerde yatmaktadır.Osman kapıya doğru koşar.)
Osman:İmdat imdat! Annem yerde yatıyor
(Osman'ın sesini duyan Cemile yerinden kalkar.)
Cemile:Oğlum gel buraya yok bir şey perdeleri takarken ayağım kaydı yere düştüm
Osman:Yaaa pışıkkkkk Hiçte bile Babam evdeydi Sen misafir varken perde takmazsın
Cemile:Baban misafir mi oğlum? Misafir olmadığı için takabilirim di mi?
Osman:Doğru.Babam misafir değil! O zaman takabilirsin tabii
Cemile:İşte ben de takarken yere düştüm baban da kaldırdı
Osman:Üstü o zaman mı kan oldu?
Cemile:Üstü kan mı olmuş? Evet o zaman oldu tabii
Osman:Kirlenmek güzel Caroline Omo ile yıkar tertemiz olur
Cemile:Daha Omo çıkmadı henüz Tursil var Onunla yıkar artık
Osman:Doğğğruuu Eveeeettt Turrrrsilllll
Cemile:Hadi sen al pervaneni çık dışarda oyna biraz ben de duş alayım
Osman:Tamammmm
(Mete okulda yere düşen öğretmenini kucaklar Bir arabaya binerler Hastaneye doğru yola çıkarlar)
Mete:Dayanın hocam dayanın
İnci:Dayanıyom Mete omuzların çok rahat
Mete:Hehehe öyledir hocam Gitar çala çala gelişti
İnci:İyi gelişmiş ama Maşallah!
Mete:Size bir ara pazularımı da göstereyim
İnci:Tamam bir ara gösterirsin
Mete:Geldik mi şoför bey?
Şoför:Geliyoruz Siz biraz daha oynaşın
Mete:Tamam
İnci:Nerede kalmıştık Mete?
Mete:Pazularımda
İnci:Evet pazularını gösterirsin bir ara
Mete:Göstermem mi? Göstermem mi hiç?
İnci:Bana inci kolye alcan mı?
Mete:Almam mı? Almam mı hiç?
İnci:Peki inci yüzük?
Mete:Almam mı? Almam mı hiç?
İnci:Peki inci bilezik?
Mete:Almam mı? Almam mı hiç?
İnci:Ooo hepsini takamam ama
Mete:Her gün birini takarsınız hocam
İnci:Evet öyle yaparım artık
Şoför:Bölüyorum ama geldik evlat
Mete:Tamam Hadi hocam ha gayret
İnci:Götür beni Mete götürrr
Mete:Götürüyorum hocam
İnci:Evet Mete evettt
Mete:Hemşire hanım hemşire hanım
Hemşire:Buyrun buyrun neyi var?
Mete:Ben ne bileyim neyi var? Neyi olduğunu bilsem hastaneye getirmem herhalde
Hemşire:Doğru bak Neyi olduğunu bilseniz hastanede ne işiniz var di mi?
Mete:Doktor yok mu?
Hemşire:Var var olmaz mı? Çağırayım hemen
Mete:Size zahmet olacak ama Bi çağırın artık
İnci:Geldik mi Mete?
Mete:Geldik geldik hastaneyedeyiz hocam
İnci:Öp beni
Mete:Aman hocam şimdi sırası mı? Sonra sonra
Doktor:Hasta nerede?
Mete:İşte burada
Doktor:Siz dışarı çıkın bakalım
Mete:Dışarı mı? Burada kalsam olmaz mı?
Doktor:Neden?
Mete:Çok kıskancım da
Doktor:Kocası mısınız?
Mete:Yoo
Doktor:Eee?
Mete:Tamam tamam çıkıyom
(Mete kendi kendine söylenir.)
Mete:Hayret bi şey ha! Birinden kurtuluyom biri çıkıyo Şimdi de doktor çıktı başımıza
Doktor:Bakar mısınız?
Mete:Kim ben mi?
Doktor:Evet siz Hastanın yakını değil misiniz?
Mete:Eeee evet yakınıyım
Doktor:Metin olun Yok ben Mete Hayır metin olun yani İnci hanım çok hasta
Mete:Nasıl yani çok hasta?
Doktor:Fazla yaşamaz herhalde
Mete:Nasıl fazla yaşamaz herhalde?
Doktor:Her söylediğime soruyla karşılık vermekten vazgeçin lütfen
Mete:Tamam doktor çok şaşkınım Nasıl olabilir bu?
Doktor:Klasik Türk filmleri gibi işte Mete bey
Mete:Haaa anladımmm Onu görebilir miyim?
Doktor:Elbette ama sadece 1 dakika
Mete:Onunla 1 dakika mutlandırıyor beni
Doktor:Bir dakika siliyor canım yılların özlemini
Mete:Efendim?
Doktor:Şeyy kaptırdım da kendimi
Mete:Giriyorum
Doktor:Gir gir
Mete:Hocam nasılsınız?
İnci:İyi diyeyim iyi olayım Mete
Mete:Bomba gibiyim deyin o zaman daha iyi olur
İnci:Evet bomba gibiyim Mete bomba
İnci içses:Bomba heyecandan patlamaz inşallah
Mete:Bir isteğiniz var mı?
İnci:Şeyyy var tabii
Mete:Nedir? Nedir?
İnci:Öbür bölümde söylerim seyirci meraklansın biraz
Mete:Tabii meraklansınlar
İnci ve Mete:Haftaya buluşmak üzere Hoşçakalın!







Alternatif Senaryo Yazarı:BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |