Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 12 =)

Ali:Evlenmiyoruz Caroline
Caroline:Neee sen evlenmemek benle? Sen evlenmek kimle?
Ali:Kimse ilen evlenmicem Bekar yaşıcam Ohhh ne rahat
Caroline:Olmaz öyle sen rahat Evlenecen benle Kafana takmak sen boynuz
Ali:Ne boynuzu? Caroline neden bahsediyon sen?
Caroline:Öküzlerde var hani boynuz Başlarında iki yanında kemik olmak Ondan
Ali:Ben boynuz ne biliyom herhalde Benim kafamda ne arıyo?
Caroline:Sen evlenmek benimle Ben yatmak bütün mahalle Sen takmak her gün boynuz
Ali:Neeyyyyy Beni aldatmaya teşebbüs ha Şimdi görürsün sen
(Ali içerideki odaya girer Şifonyeri karıştırır ve bir nevresim kapar gelir Caroline'nin başına geçirir)
Ali:Görürsün sen şimdi
Caroline:Görememek ben Her yer karanlık olmak
Ali:Elektrik gitti ondandır
Caroline:Yalancı olmak sen Radyo çalışmak
Ali:Şeyy evet radyoya pil aldıydım ondan çalışıyo
Caroline:Çıkarmak sen şu çuval
Ali:Hayır çıkarmıcam Hem o çuval değil Cevap ver beni hiç aldattın mı?
Caroline:Oooo oooo sayısını bilmemek ben Biri gitmek biri gelmek her gün Çuval değilse ne olmak?
Ali:Neeeyyyy boğarım len seni Çuval değil bilmedin işte
Caroline:Sen hiç bişey yapamamak Ben haber vermek savcıya Beni korumak onlar
Ali:Demek bana bunu yapacaktın Demek beni aldatacaktın
Caroline:Ne var bunda? Her gün pilav yemek güzel?
Ali:Ne pilavı be Yerken hiç öyle demiyordun ama
Caroline:Ben sevmek her gün çeşit pilav yemek Aynı pilav beni sıkmak
Ali:Farklı olunca sıkılmıyon mu?
Caroline:Sıkılmak ama öyle daha güzel olmak
Ali:Ya havle Katil eder insanı
Caroline:Ne demek sen Başımda çuval olmak
(Ali Caroline'i yere iter Caroline yere düşer)
Ali:Yazıklar olsun! Yazıklar olsun! Çuval değil o nevresim
Caroline:Ne demek yazık? Nevresim ne demek?
Ali:Yazık demek kazığı yedim demek Nevresim demek elinin körü demek
Caroline:Sen kazık yemek? Kim yedirmek?
Ali:Sen Caroline Senden hayatımın en büyüğünü kazığinı yedim
Caroline:Üstüne kadayıf yemek sen
Ali:Kadayıfa gerek yok Hadi ben gidiyom
Caroline:Nereye gitmek sen?
Ali:Cemile'me ilk göz ağrıma
(Caroline masanın üstündeki vazoyu alır Ali'nin arkasından Ali'nin başına fırlatır)
Ali:Ahhhh!...Atlı karınca dönüyorrr dönüyorrrr....
(Ali başında kırılan vazonun etkisiyle bayılır etrafında dönerek yere düşer)
Caroline:Seni yar etmemek Cemile Sen sadece benim olmak Benimmmmmmm...








Alternatif Senaryo Yazarı:BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |