Follow Büyükler Gülsün

Share |

Öyle Bir Geçer Zaman ki Alternatif Senaryo 9

Osman:Anneeeee sen buyyda ne ayıyonnn?
Ali:Cemile?!?!
Cemile:Ali?!?!
Caroline:Cemile?!?!
Cemile:Caroline?!?!
Neriman:Cemile?!?!
Cemile:Neriman?!?!
Ali:Cemile ne arıyorsun sen burda?
Cemile:Çalışıyorum
Ali:Ne olarak
Cemile:Yerlerden ve pencerelerden sorumlu devlet bakanı olarak
Ali:Bayağı önemli bir iş olsa gerek
Cemile:Çok önemli bir iş elin gavurlarıyla yatmaktan,ailesini sokağa atmaktan daha önemli
Ali:Ben kimseyi sokağa atmadım
Cemile:Öyle mi? Sen o eve hiç gittin mi? Bi git de gör Sokak mı? Ev mi?
Ali:Tamam yarın gelirim
Caroline:Sen yarın gitmek Cemile?
Ali:Evet gidicem,görcem
Osman:Yaşasınnnn! Mete abime gidicezzzz
Caroline:Sen hizmetçinin evine gitmek?
Ali:Evet ne olmuş? Namusuyla çalışıyor
Caroline:Sen kızmak yok Cemile?
Ali:Hayır kızmadım bilakis memnun bile oldum Böylece hiç nafaka vermem
Cemile:Tühhhh düşündüğü şeye bak!
Caroline içses:Allah kahretmek Cemile yine dört ayak üstüne düşmek Ben mort olmak
Nerman içses:Tüh be! Daha çok yaklaştırdık bunları Ne umduk ne bulduk
Ali:Hadi biz gidelim artık Cemile de temizlesin ortalığı
Osman:Anneeee biz didiyozzzzz
Cemile:Tamam oğlum hadi başş başşşş
Ev sahibi kadın:Vayyyy be! Ali'nin karısı mısın sen?
Cemile:Evet hanımefendi ama eski karısı
Ev sahibi kadın:Nasıl yani?
Cemile:Boşandık hanımefendi
Ev sahibi kadın:Peki sana nafaka vermiyor mu?
Cemile:Hayır ben de mecburen...
Ev sahibi kadın:Anlıyorum utanmana gerek yok bundan sonra arkanda biz varız eşime söylerim sana fabrikada bir iş ayarlar O zamana kadar bu işi sürdürürsün
Cemile:Teşekkür ederim hanımefendi
Ev sahibi kadın:Hayatım Cemile'nin durumu ortada ona fabrikada bir iş ayarlarsan daha rahat ederler
Ev sahibi adam:Tamam bakarız
Cemile:Bak sen şunlara Kesin o Neriman cadısı buraya getirdi onları Keser döner sap döner gün gelir hesap döner Neriman hanım Elbet bir gün hesaplaşacağız...







Alternatif Senaryo Yazarı: BüyüklerGülsün
İzinsiz aşırma,çalma,aparma eylemlerinde bulunursanız hakkımı helal etmem bak ona göre!
Bu linki başkalarına istediğiniz kadar verebilirsiniz =)

*‿* BüyüklerGülsün *‿*

Comments (0)

Yorum Gönder

Share |
Share |